Catedra Internațională Onorifică „Jean BART”
în sprijinul Strategiei UE pentru Regiunea Dunării
CIO-SUERD
Discount
incl. BENEFICII BONUS PROFEX- Spre a beneficia de discount (cost final: echiv. 775 lei), inclusiv în situația unor grupuri mai mari de 4 persoane, este necesar ca achitarea contribuției bănești să se realizeze până la data indicată în formular
Cost integral
incl.BENEfICII BONUS PROFEX- Înscrierile rămân deschise în mod continuu, ținând cont că formatul principal este asincron, i.e. în funcție de agenda cursanților.
Catedra Internațională Onorifică „Jean BART” (CIO-SUERD)
Expert UE & Trainer în reziliență personală, în cadrul echipei și societal-transformativă
Curs online de tip post-universitar de scurtă durată
Prevenirea și combaterea stresului și anxietății reprezintă o temă importantă în contextul crizei sanitare și post-pandemie, ca urmare a creșterii alarmante a numărului de manageri, decidenți și oricare alte persoane, care necesită acest gen de consiliere și training personalizat pentru a-și spori rezistența (reziliența), în raport cu diversele provocări la locul de muncă, dar și în cazul perioadelor de restricție a deplasării, tele-muncă, amânarea vacanțelor sau concediilor personale etc.
În acest sens, de pildă, Institutul de Psihoterapie Integrativă (IRPI) din SUA a introdus un astfel de program cu rezultate extrem de bune, fiind foarte solicitat din punct de vedere practic în ultimul an.
De regulă asociată cu redresarea după o perioadă de criză pe plan personal sau social, ne raportăm la REZILIENȚĂ ca la acea capacitate pozitivă / abilitate de adaptare la noi situații precum contexte potrivnice și include laolaltă consolidarea energiei și flexibilității personale, atât în viața personală, cât și la locul de muncă.
Căror specialiști se adresează abordarea noastră?
• psihologi și consilieri în dezvoltare personală, care vor să se formeze personalizat pentru acest gen de activitate de suport, de terapii alternative;
• tuturor celor care doresc să practice un stil de alimentație și viață sănătoase, care să le sporească reziliența pentru succesul în carieră și viața personală.
Exemple de cariere
solicitate în context internațional
- Chief Resilience Officer
- Care Health & Resilient Practitioner
- Teacher Resilience
- IT&C Resilience Manager
- Director of People and Resilience Culture
- Prevention Educator & Resilience Trainer
- Supervisor of Advocacy Resilience Services
- Trauma Teraphy Advocacy & Resilience Traininers
Mod de desfășurare
Următoarea serie a programului este programată să se deruleze, în mod flexibil, în una din modalitățile:
- On-line/hibrid, în sistem asincron/prin video conferință, în funcție de programul de lucru/disponibilitatea participanților, prin intermediul unei platforme educaționale (Moodle), accesibilă oricărui cursant în mod personalizat;
- Fizic (bilunar), la sediul organizației doritoare, pentru un grup de minim 8 cursanți.
Programul este structurat, conform stilului adoptat de academiile sau acceleratoarele de cunoaștere/afaceri, într-o proporție de 2/3 aspecte practice și procedurale și 1/3 aspecte teoretice complementare temei-cheie alese în carieră. În mod concret, aceasta înseamnă că se armonizează cu sistemul recomandat de Asociația Europeană pentru Asigurarea Calității în Învățământul Superior, pe o durată de 120 de ore, incluzând și evaluarea și consilierea personalizată live sau online (la cerere) din partea mentorilor cursului.
Organizatorii oferă, la pachet, componentele de formare-certificare-Scrisoare de Recomandare și ghidaj până la obținerea succesului scontat, în mod personalizat de către fiecare cursant.
Prima întâlnire are loc, în mod gratuit și opțional, în vederea clarificării problemelor existente înainte de participarea propriu-zisă la program.
Teme principale
Modulele principale sunt bazate pe experiența deja acumulată în ultimul deceniu în training-uri live și online, în colaborare cu alte centre și instituții, de către Catedra Internațională Onorifică ”Jean Bart”, fondată de Fundația EUROLINK-Casa Europei, membră EUNET, în parteneriat cu Academia Română (2012), membră International Science Council.
Reziliența are o strânsă legătură cu un set de abilități practice care sunt destinate să sporească adaptabilitatea și înclinația pentru o decizie optimistă și pragmatică, o reconectare la mediul social, pornind de la premise îmbunătățite. O carieră în domeniul rezilienței este de mai mare actualitate ca oricând, pentru că se referă la abilitatea de a ajusta o schimbare în cariera profesională și personală, în context european și internațional, indiferent de circumstanțele în care se desfășoară parcursul personal, cu suișurile și coborâșurile inevitabile.
În abordarea cursului, ne vom referi la patru tipuri de reziliență:
- reziliența psihologică;
- reziliența emoțională;
- reziliența fizică;
- reziliența comunitară.
1. Ce este și care sunt avantajele unei cariere în Reziliență în contextul pandemiei
2. Care sunt și cum pot fi dezvoltate cele șapte abilități în domeniul Rezilienței
3. Cum conduce Reziliența la un succes sporit în carieră
4. Care sunt beneficiile pentru organizații privind formarea unei Culturi a Rezilienței
5. Modele de bune practici pentru întărirea Rezilienței la locul de muncă
6. Beneficiile adoptării unor strategii de Reziliență pentru creșterea stării de bine
7. Stratageme și trucuri pentru dezvoltarea abilităților personale de adaptare
Organizatori
Catedra Internațională Onorifică ”Jean Bart” în sprijinul Strategiei UE pentru Regiunea Dunării (CIO-SUERD), proiect coordonat de Fundația EUROLINK-Casa Europei (membră a European Network for Education & Training – EUNET) și fondat în parteneriat cu Academia Română (2012).
Consiliul Științific Onorific / Mentori ai programului:
Doctorand Gabriel BULBOACĂ – Psiholog specialist, Membru al Colegiului Psihologilor din România, specializare Augsburg, Germania și Master în Resurse Umane
Lect. Univ. Dr. Gabriela DAVID – Absolvent al Școlii Post-Doctorale a Academiei Române (INCE), Președinte Pro Educația David (Oradea)
Prof. Teclu CODREȘI – Fondatorul Școlii Post-Liceale Sanitare ”Sfântul Ștefan” / Președintele Fundației Acțiunea Ecologică Română
Prof. Sandu ZAMFIRESCU – Absolvent Filosofie Morală, Master în Relații Internaționale (Universitatea București), Knowledge Management Specialist
Coordonator General: Prof. Asoc. Sever AVRAM, Cercetător Asociat Academia Română / Coach pentru nutriție sănătoasă / formator acreditat ANC
Certificare
Programul desfășurat online este un curs de tip post-universitar, care se încadrează și în conceptul Institutului UNESCO și al Comisiei Europene de tip ”lifelong learning”. Cursurile se desfășoară online, pe o perioadă de două luni, incluzând 40 de ore de curs plus consiliere personalizată live sau online (la cerere), prin intermediul unei platforme educaționale, accesibilă oricărui cursant în mod flexibil.
Evaluarea finală se realizează pe baza informațiilor, cunoștințelor, studiilor de caz și bunelor practici incluse în curs și solicită să fie realizată în mod succint un micro-plan de acțiune pentru realizarea și creșterea rezilienței personale și în cadrul echipei/organizației.
Participanții primesc, în urma evaluării finale, Certificat de Absolvire ”Expert UE & Trainer în Reziliență personală, în cadrul echipei și societal-transformativă” cu Anexa detaliată a modulelor și modalitatea de evaluare, eliberat de Catedra Internaționala Onorifică „Jean Bart” CIO-SUERD, proiect fondat de Fundația EUROLINK-Casa Europei în parteneriat cu INCE – Centrul de Biodiversitate „Acad. David DAVIDESCU” al Academiei Române (reprezentant al României în International Science Council, Paris), instituție de învățământ care alături de Ministerul Educației este abilitată prin lege să organizeze cursuri de formare de tip post-universitar și alte studii strategice avansate.
Certificatul poate fi eliberat și în limba engleză, cu Anexa de Studii.
Totodată, pentru alți doritori din afara țării, motivați să îl urmeze, cursul va fi disponibil și în limba engleză.
Parteneri Media
Parteneri Media Asociați: Agenția Națională de Presă AGERPRES, Agenția RADOR, Radio7, Juridice.ro.
Parteneri Media: Finantare.ro, CalendarEvenimente.ro, CaleaEuropeana.ro, Comunicații Mobile, SmartFinancial.ro, BrandInfo.ro, Opinia Națională, PRwave.ro, ComunicateMedia.ro, Tribuna Economică, Tomisul Cultural, 24PHarte.ro, ”Buletin Dunărean”.
Înscriere timpurie
Discount accesibil, în funcție de programul ales
Avantaje Speciale
- 6 luni liber acces la platformă
- recomandare profesională
- colaborare sau internship-uri
- consiliere pe proiect
- Ghidaj personalizat până la angajare sau continuarea studiilor
75%
dintre absolvenți au recomandat
programele CIO-SUERD,
aceștia obținând astfel reduceri sau
beneficii suplimentare
Simplu, flexibil, eficient
Peste 2500 de cursanți au absolvit cursurile la distanță (on-line) și sesiunile intensive de training în diverse universități / centre universitare ale României, precum: Arad, Brașov, București, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Târgoviște, Timișoara s.a. Chiar și numeroși profesioniști, manageri sau experți originari din România, care lucrează în alte țări din UE sau Canada și Statele Unite, au studiat în cadrul programelor CIO-SUERD, în special cei motivați să-și completeze formarea profesională/științifică pentru a înțelege mai bine și a activa în cadrul proiectelor sau programelor cu finanțare europeană, de tipul cooperării transfrontaliere și transnaționale, în special.
Aceștia formează Rețeaua Națională a Ofițerilor / Comisarilor Dunăreni, constituită încă din toamna anului 2015, la Palatul Parlamentului.
Cursuri online
Cursurile se desfășoară în sistem online (la distanță), pe o platforma de e-learning (învățare prin intermediul unei platforme internet) și sunt prezentate sub forma unor module, care pot fi descărcate și parcurse în ritm propriu, în funcție de timpul alocat cursului și puterea de acumulare a materialelor prezentate. Absolvenții cursului vor avea în continuare acces la modulele de curs, precum și la alte materiale noi, care vor fi încărcate pe platformă, în mod periodic.
Sesiuni live
Sesiunile intensive de informare și training, cu prezență fizică (live), se desfășoară în mod periodic, cu sprijinul partenerilor și speakerilor invitați, pe teme de interes comun din domeniul finanțărilor europene. La finele sesiunilor, cursanții primesc Diplome de Participare, eliberate de Catedra Internațională Onorifică ”Jean Bart” în sprijinul Strategiei UE pentru Regiunea Dunării (CIO-SUERD), proiect coordonat de Fundația EUROLINK-Casa Europei.
Înscrieri deschise!
Înscrierile se fac în baza completării și transmiterii Formularului de Înscriere, conform principiului
„Primul venit-primul servit”, iar pentru înscrierea timpurie (Early-Bird) se oferă un discount special.
Catedra Internațională Onorifică ”Jean Bart” (CIO-SUERD)
c/o EUROLINK-Casa Europei
Mobil: 0723670987
E-mail: ciosuerd@gmail.com ; ciosuerd@houseofeurope.ro